Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Σας ήρθε μήνυμα στο κινητό από το 69******62; Mην απαντήσετε θα το μετανιώσετε!



    Ο "Σάκης" που μοιράζει παντού τον αριθμό σας!
    Συνεχίζεται η παράνομη δραστηριότητα του κινητού 6946564862 από το οποίο λαμβάνουν καθημερινά τυχαία συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, μηνύματα, όπως “Σε είδα το Σάββατο στην καφετέρια. Ο Σάκης μου έδωσε το κινητό σου” ή “Μόλις χώρισα με την Τζένη”, “Καλησπέρα Καίτη μου, τι κάνεις” κλπ.
    Η υπόθεση είναι γνωστή στις διωκτικές αρχές αλλά και στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην οποία υπάγεται ο αριθμός και όσες καταγγελίες και αν έχουν γίνει δεν έχει ακυρωθεί...
    Αν λοιπόν σας έρθει κάποιο sms στο κινητό από αυτό τον αριθμό μην απαντήσετε γιατί αν το κάνετε θα εγγραφείτε σε κάποια υπηρεσία που θα σας χρεώνει με μηνύματα κάθε εβδομάδα για συμμετοχή σε διαγωνισμούς και άλλα με κόστος από 30 μέχρι 300 ευρώ!
    Μάλιστα το πιο συνηθισμένο μήνυμα για τα υποψήφια θύματα είναι το:
    ΣΕ ΕΙΔΑ ΕΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΣ ΠΟΛΥ. Ο ΣΑΚΗΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΟ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ Η ΨΗΛΗ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕ ΕΠΙΜΟΝΑ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!
    Προσοχή λοιπόν...

    16 σχόλια:

    1. xaxaxa egw exw what's up 8a xreo8ei an mou steili mnm :P

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. epidh mou exoun steilei k emena auto to minima kai ekana to la8os kai apanthsa ksereis kaneis ti prepei na kanw.???

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Να πάρεις τηλέφωνο στην υπηρεσία σου και να ζητήσεις διαγραφή απ'ότι έχει σχέση με αυτό το νούμερο...και εγώ την είχα πατήσει...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Παιδιά,εγώ απάντησα επειδή δεν το ήξερα. Εγώ έχω κάρτα και όχι συμβόλαιο,θα έχω πρόβλημα;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. paidia k egw apantisa ap oti 8umamai k exei kairo pou m eixe er8ei to mnm! alla den eixa perierges xrewseis...ase pou vazw karta mia sto toso opote den mporoun na m kanoun krathseis enw den exw monades

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. mou xei ruei kai mena poios malakas ta stelnei auta

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. krima gia to atomo ego exo what's up opote kai na mpei sto kopo na 3odepsi monades na mou stili to minima ego pali siga min siki8o na pao gia 2 logous 1 to kinito mou exei mini apo pantaria kai varieme na to fortoso dio 8a to exo se litourgia ptisis opote siga min mou kani idopieisi

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. xaxaxaxa ston patera mou erxotan tetoia minimata :P xaxaxax
      to xame katalabei omos oti paizotan kapoia vlakeia apo piso kai den asxolithikame

      ΑπάντησηΔιαγραφή